mandag den 14. januar 2008

En besked fra det højeste

Observationstårnet er blevet bedt om at bringe dette læsebrev, da de nægtede at bringe det hos Jyllands-Posten og Berlingske Tidende:


Ja, okay. Jeg har en klage over den måde, det danske samfund behandler mig på. I har fuldstændig mistet respekten for mig. De har smidt mig ud af COOP Danmark på grund af manglende kontingentbetaling, så nu kan jeg ikke få rabat i min lokale brugs længere. Og det står endnu værre til med de andre kæder. Jeg blev endda smidt ud af Føtex, fordi jeg brokkede mig over, at de ikke solgte glorier! Mage til uanstændig opførsel skal man lede længe efter! På det punkt kunne Danmark lære en del af de amerikanske sydstater, hvor man stadig har en smule respekt for mig og mine venner... Hvis I ikke snart gør noget ved jeres opførsel, bliver jeg desværre nok nødt til at speede den globale opvarmning lidt op, så I kan lære at respektere mig.


Min fred være med jer!

Yahweh alias Jehova, eller i nogle kredse, Gud den almægtige.
Adresse: Min sjæl er overalt i Universet, men i øjeblikket bor jeg fysisk på Stenhusvej 28, 4300 Holbæk.

1 kommentar:

n sagde ...

Åh gud, hvad kan jeg sige xD

.. Men sejt billede du har fået i starten af din blog!