søndag den 10. februar 2008

Underligt...

Tilcha: "Hey, Rischaño! Jeg har fundet et eller andet!"

Rischaño: "Hvad er det?"

Tilcha: "Jeg ved det ikke. Det lå nede ved byggepladsen til det nye tempel... Det må være blevet gravet op ved et tilfælde."

Rischaño: "Det ser gammelt ud... Virkelig gammelt."

Tilcha: "Ja. Der er et symbol på den."

Rischaño: "Det ligner cirkel med en ting over..."

Tilcha: "Måske er det en frugt..."

Rischaño: "Der er et tyndt mellemrum næsten hele vejen igennem. Måske kan den åbnes."

Rónschal (Tilchas far): Hvad står I nu og laver?

Tilcha: "Vi fandt denne her tingest nede ved tempel-byggepladsen. Ved du, hvad det er?"

Rónschal: "Jeg er ikke helt sikker, men det ligner noget gammelt værktøj. De er vist også stødt på nogle oldtidsruiner, da de skulle grave ud til kælderrum... Bare smid den ud."











1 kommentar:

n sagde ...

Dette fik mig til at grine så meget at jeg vælte min bærbare computer ned fra min seng xD