torsdag den 27. december 2007

Spådomme

Og det skete i de dage, at der udgik en befaling fra verdens befolkning, om at jeg, skribenten bag denne blog, skulle nedskrive mine spådomme for det nye år... Og minsandten, om jeg ikke gjorde det!



De vigtigste begivenheder i året 2008:


Februar og marts: En enorm reklamekampagne forbedrer luftskibenes image markant, og de bliver populære igen.


13. maj: Under et besøg i Danmark dør USA's præsident George W. Bush i en luftskibsulykke over Tivoli i København.


5. juni: USA's senat og kongres beslutter, at Danmark som undskyldning for hændelsen skal bygge et monument til USA's ære i Københavns centrum.


25. september: Ved et uheld skaber forskere fra Oxford Universitet en landlevende kæmpeblæksprutte, der når at ødelægge store dele af Oxford, inden den bliver skudt med en harpun af det lokale politi.


2. november: En mand fra Horsens opfinder en tidsmaskine, men snydes kort efter til at sælge rettighederne til den til Apple.


5. december: Lige i tid til julehandelen udsender Apple deres nyeste produkt, en iTime.



4 kommentarer:

n sagde ...

Typisk.. Altid skal de luftskibe være i vejen..

Tapirernes Herre sagde ...

Læg mærke til at himlen er rød... Jeg ved ikke rigtig, hvorfor jeg valgte at gøre den rød, men det er nu ret dramatisk og flot alligevel...

... Og se så at få skrevet nogle nye blogindlæg! :D

n sagde ...

ja, og Windows XP-agtigt xD.

.. jeg har jo ikke noget at skrive om xD

Tapirernes Herre sagde ...

Tænk, jeg bruger ikke engang XP længere, og alligevel påfører jeg "XP-agtighed" til de ting, jeg laver.

... Du kan skrive om ål. xD