fredag den 28. december 2007

Spådomme... Nu endnu fjernere

Jeg har spået igen!


*Stående bifald fra bloggens læser(e)*


Denne gang spåede jeg en del længere ud i fremtiden, end jeg gjorde i går. Faktisk frem til år 2108! Til de af jer/dig, der er langsomme til hovedregning, gør jeg opmærksom på, at det er næsten hundrede år ude i fremtiden. Ja, De hørte rigtigt! Ét hundrede år!



Jeg har herunder placeret et billede af København til den tid.

Det ses tydeligt, at der ikke længere lever mennesker i området (den begravede frihedsgudinde). Det lader desuden til, at den landlevende blæksprutte har nået at få unger, inden dens alt for tidlige død tilbage i 2008...

2 kommentarer:

n sagde ...

FJERN DEN DÅSE, DEN FORURENER!

Tapirernes Herre sagde ...

Beklager, men der er ingen skraldespande.