lørdag den 23. august 2008

Et langt, desperat indlæg

Advarsel: Dette indlæg er langt, kedeligt, selvransagende og nostalgisk.


Jeg har ikke skrevet et eneste indlæg i hele august måned, og nu nærmer den sig sin slutning. Jeg kan ikke huske, hvornår der sidst har været så stillestående i min blogs historie... Oprigtigt talt, så kan jeg ikke huske så meget fra min blogs historie, da jeg personligt synes at blogs er spild af tid og derfor aldrig læser den slags.

Jeg har overvejet mange mulige løsninger på problemet, men beklageligvis har mit observationstårn i disse sparetider ikke økonomien til at anskaffe sig hverken en tynd, lækker, thailandsk dreng med skjorte på eller et flugtrumskib med kurs imod et sikkert sted, hvor jeg kan skamme mig i fred og ro.

Jeg har efterhånden indset, at jeg ingen læsere har. Muligvis havde jeg nogle på et tidspunkt, da min blog var i sin guldalder, tilbage i en tid, som jeg ikke kan huske længere... Men de er nok enten gået videre til noget større og bedre nu eller måske endda taget til de evige jagtmarker.

I morgen tager jeg til Rom (ørkenens skib, som de kalder det ude i de estiske moser) på studierejse i fem dage. Hvorfor I skal vide det, ved jeg ikke, da jeg jo alligevel ikke skriver noget, selv om jeg befinder mig lige her.

Nu kiggede jeg lige på nogle af mine gamle indlæg for at finde ud af, om der nogensinde var en guldalder, og hvornår den i så fald var. Jeg tror, at guldalderen var december (forudsigelserne), januar (Elly Fant-historien og "Kold på Kul") og februar (det underlige indlæg med MacBook'en). Altså de første tre måneder. Det er nærmest gået direkte ned af bakke lige siden og for hver måned er der kommet flere og flere indlæg, som blot handler om, at jeg ikke kan finde på noget at skrive om (dette er så det værste indtil nu). Se bare på statistikken:


Jeg vil nu gå i tænkeboks for at finde ud af, hvad fanden, der gik galt... Eller, først tager jeg til Rom... Men med det samme jeg kommer hjem, går jeg så i tænkeboks. Det er tid til at træffe valget: Rennæssance eller død.

[Indsæt dramatisk cliffhanger-musik her]

1 kommentar:

n sagde ...

Du har da mindst én læser :D!

Og en blog er jo ikke god, bare fordi man skriver meget i den xD. Se nu f.eks. Maddox (maddox.xmission.com). Han har riiiigtig mange læsere, selvom han kun opdatere utroligt sjældent