mandag den 9. juni 2008

Chiquita

Jeg så lige en reklame for Chiquita (det er løgn - jeg så reklamen i går, men det dér lyder meget bedre). I ved, dem med bananerne. De har åbenbart lavet en række nye produkter... En slags smooties. Disse smooties indholder i følge reklamestemmen intet andet end frugt. What?! De vil have, at jeg skal betale penge for blendet frugt uden noget andet i?! De kunne da i det mindste have smidt lidt aromastoffer og noget kunstigt sødemiddel i - bare så man får lidt for sine penge! Og så tillader de sig at fremstille det som om, de er vildt bekymrede omkring min sundhed og miljøet og indlandsisen og alt muligt fornuftigt, bare fordi de er for dovne til at bruge lidt ekstra energi og penge på deres smooties! Altså, helt ærligt! Jeg kan sgu da mase et æble med en hammer helt selv! Gratis!

Ingen kommentarer: