tirsdag den 20. maj 2008

Min blog er et massemedie!

Min besøgstæller ude i højre side har nu nået 100 unikke besøgende siden den 13. april! Hvis vi går ud fra, at 25 ud af dem er faste læsere (meget optimistisk - jeg ved det), og at 20 ud af de 25 er mennesker (igen, meget optimistisk), så er det faktisk en del flere læsere, end jeg havde regnet med, jeg havde. Ud af de 20 faste læsere kender jeg kun navnene på to, så det er jo helt fantastisk!


... Jeg gad vide, om jeg kan få jer til at gå ud og myrde folk, hvis jeg beder jer om det.

3 kommentarer:

n sagde ...

JEG ER FAST LÆSER! *indsæt en pædo-smiley, lidt som "8D", men bare klammere, hér"

Tapirernes Herre sagde ...

Man mangler egentlig lidt en rigtig klam pædo-smiley. Jeg burde sende en klage til en eller anden... Måske til en, der bor i Næstved!

n sagde ...

Jeg sendte engang en klage til MSN over at de ikke havde en kajak, kano, eller bare et skib, når de har et fly som humørikon. Sært nok, fik jeg aldrig svar. Måske skal jeg sende en klage over manglende pædo-smiley.

Men alligevel haar jeg fundet én, som jeg bruger på MSN :P