søndag den 27. april 2008

Observationer!

Nu er det på tide, at denne her blog lever op til sit navn! Alt for længe har jeg smyget (er det overhovedet et rigtigt ord?) mig udenom! Men nu slipper jeg de hvide tigere løs! Jeg sprænger bordbomben! Ja, nemlig - jeg observerer netop i dette øjeblik!

Det er dog ikke de helt store observationer, da jeg observerer ud af et vindue på mit værelse. Her er en liste over mine observationer hidtil:


* En masse mørke

* To biler (begge tilhører mine forældre).

* En stak brænde.

* Mit eget spejlbillede.

* En masse træer, der står i vejen for min udsigt til nabohuset.

* Dog kan jeg se, at der er lys hos naboerne.



Ud af disse observationer kan jeg blandt andet udlede:


* Det er aften.

* Mine forældre har parkeret udenfor.

* Man kan spejle sig i et vinduesglas.

* Træer fylder meget.

* Mine naboer er i besiddelse af elektricitet.

* Jeg har for meget tid.

Ingen kommentarer: